Sommar Planer

Så nu börjar sommaren ordna upp sig. Planer inför kommande semester. Nu har jag ju inte mycket semester denna sommar. Bara 2 veckor. Men det beror på att skolan böjar 20 aug, så honner inte jobba in all semester. Men de är strategiskt ut placerade så de ska passa in perfekt. Min första sem vecka är om 2 veckor. Då bär det av till Prag med älsklingen.❤😊
Oj vad jag ser fram emot den resan. Har alltid velat åka till prag. Vi hittade en resa för sjukt bra pris. Flyg tur och retur, Hotell+frukost+incheckatbagage för 2250:- per pers. Kan tycka det är sjukt nra pris😍
Sen är det nästa sem vecka, den kommer jag tillbringa med min bästa chrille. Med start i Göteborg och Metallica.. Oj äntligen ska jag få se dem. Fick biljetten förra året av chrille i förtidig 35 års present. Jepp ja rullar in i det stora 35 året nu i aug🙈 jisses va tiden går fort.
Och för nån timma sen fick jag meddelandet av chrille att han fixat volbeat biljetter som spelar i stockholm i höst. Har sett dem förut men nu gästar Dangkojones dem, så den kan man inte missa.
Depp nu e lunchen slut och jag ska göra fredasmyset åt kunderna här på Flora.
Det blir Amerikanska vaniljpannkakor😉😊

Kommer ett inlägg om gårdagen härliga eftermidda min sjön lite senare.
Kram//Becka
Livet, Själen, Kreativitet | |
Upp