Sista nattpasset innan det nya

Sitter här i soffan på jobbet.
Huset sover och jag laddar för att fixa jourrummet inför natten.
Känslan är konstig. För de senaste 5 åren har detta varit mitt andra hem. Har spenderat mer timmar i denna soffan än min egen. Har lagat mer mat i köket här än i mitt eget. Det är sjukt vad spännande detta ska bli.
Hur man helt plötsligt ska bli student och plugga konst. Att inte gå till jobbet. Att bo på en skola. Att bara sköt sig själv. Att få utvecklas och öppna sinnena till bredden.
Träffa nya människor få nya perspektiv😁
Det är så spännande kul att jag är nervös🙈
Åhhh jag får inte ord på alla känslor jag har just nu...

Och till nått helt annat.
Jag måste få göra ett Grattis inlägg till min
Underbara vackra vän som fyller 34 idag.
Grattis till killen som förgyllt mitt liv i 19 år. Till den roliga lite småtokiga killen som alltid finns där oavsett regn el sol.
Har svårt att se ett liv utan han i det. Och jag tackar för vänskapen vi har.❤❤🎊🎈🎉

Livet, Själen, Kreativitet | |
Upp